Översikt


Hittar du inte vad du letar efter? Klicka här för att söka.
Annons
Annons

22 av 30 försäkringsförmedlare brister i sin information – ”skriv inte på något du inte förstår”

Civilrätt
Publicerad: 2015-06-10 09:46

Försäkringsförmedlare har ofta brister i den information de ger konsumenterna. Det hävdar Konsumentverket som nu kommer med råd till personer som köper förmedlingstjänsterna.


Detta är en låst artikel

Registrera dig för Mitt DJ Premiumkonto och få tillgång direkt till introduktionspriset 69 kr/mån inkl. moms.

Skaffa Mitt DJ Premium Logga in

69 kr/mån

Skaffa Mitt DJ Premium och få fri tillgång till all vår nyhetsrapportering samt bakomliggande domar och dokument som ligger till grund för alla artiklar och reportage. Prenumerationen är tillsvidare och du kan när som helst avsluta den. Fyll i dina uppgifter i fältet nedan för att komma vidare till nästa steg.

Logga in

Om du redan är medlem är det bara att du loggar in på ditt konto för att få tillgång till artikeln. Fyll i dina inloggningsuppgifter i fälten nedan.