JO-anmälan togs upp i lönesamtal – leder till JO-kritik

— Var och en har rätt att göra en anmälan till JO utan att löpa någon som helst risk för kritik eller repressalie från sin arbetsgivare, säger JO Per Lennerbrant. Händelsen inträffade vid ett samtal inom ramen för en lönerevision….