JO-anmälan togs upp i lönesamtal – leder till JO-kritik
— Var och en har rätt att göra en anmälan till JO utan att löpa någon som helst risk för kritik eller repressalie från sin arbetsgivare, säger JO Per Lennerbrant. Händelsen inträffade vid ett samtal inom ramen för en lönerevision….
Kopiera och klistra in denna URL på din WordPress-webbplats för att bädda in
Kopiera och klistra in denna kod på din webbplats för att bädda in