Översikt


Hittar du inte vad du letar efter? Klicka här för att söka.
Annons
Annons

Kund får rätt mot resebyrå – måste kunna framföra klagomål på semesterorten

Aktuella rättsfall
Publicerad: 2017-09-19 15:39

Det är resebyrån som ansvarar för att kunderna kan framföra klagomål mot till exempel ett hotell på semesterorten. Det konstaterar Allmänna reklamationsnämnden som därför går emot en researrangör som hävdar att de inte har fått möjlighet att rätta till felen på plats.

Har du en rabattkod? Klicka här för att ange kod

Faktureringsadress

Mer information

Din order

69,00 kr / månad (inkl. moms)
 
Första förnyelsen: 31 oktober, 2022
  • Pay with your credit card via Stripe.


Din personliga data kommer att användas för att fullfölja din order och för att förbättra din upplevelse på webbplatsen. För mer info kring hur dina personuppgifter används, läs mer vår integritetspolicy.